ARTICOLE DIN ZONA TRANSPORTULUI URBAN

 

Chiar dacă troleibuzul Astra Ikarus 415 T din prima serie #5127 a ieșit aproape conform proiect, de când a intrat în circulație după revizia capitală realizată la URAC a devenit o pată de culoare mult așteptată printre blocurile gri din capitală. Suntem conștienți că nu este normal să vorbim în 2022 despre troleibuze din 1997-2002, dar altceva nu...

Așa cum ne șade bine ca popor undeva în luna mai 2021 ziua 25, Primăria Capitalei cu alai și toate cele, a predat linia sau mai bine spus 1.200 m de linie de tramvai constructorului Swietelski pentru modernizare la standardul de metrou ușor la fel ca și ceilalți aproximativ 25 km din traseul liniei 1, respectiv 10. Secțiunea de linie...

Pentru a putea realiza un model de succes întotdeauna este nevoie de coordonare, colaborare și comunicare între părți. Șantierul feroviar dintre Vidra și Comana este singurul lucru concret care se întâmplă acum și de aici ar trebui să înceapă totul, nu declarații fanteziste în media cu trenuri suburbane pe centura feroviară a capitalei în viitorul...

În luna decembrie a anului trecut am testat cei 3 OTF feroviari care tocmai începeau activitatea pe București Nord - Otopeni și linia expres 780 care avea același traseu. Distanța de 20 km este parcursă acum în 20 min la tur și 25min la retur, cu un interval de 40 min între trenuri. Linia expres 780 nu își mai avea...