Primăria orașului Mangalia a achiziționat în luna august a anului trecut prin fonduri europene 9 autobuze electrice de la Karsan, seria E-ATAK. Autobuzele au lungimea de 8.3m, greutatea de 11.500kg și viteza maximă limitată electronic la 60km/h. Puterea maximă este de 320cp și 2.500nm iar puterea continuă în exploatare este de 160cp și 1150nm.
ARTICOLE DIN ZONA TRANSPORTULUI URBAN
Ne pricepem de minune să redemunim străzi și bulevarde dar nu știm dacă ironia sorții a intervenit în cazul de față. Situația de pe B-dul Doina Cornea, fosta activistă pentru drepturile omului, drepturi pe care bucureștenii nu prea le-au mai avut, fiind blocați în trafic mai bine de un an de zile în linia de autobuze 610 din cauza lucrărilor...
Societatea de Transport din București a recepționat și pus în circulație de la Uzina de Reparații Atelierele Centrale vagonul V3A clasic 091 pentru depoul Militari care a fpst pus în circulație în linia 25. Discutăm despre un V3A clasic care a fost readus în parametrii noi de funcționare din punct de vedere tehnic și estetic.
Astăzi am fost să vedem minunea de pe Vasile Milea, noua șină de tramvai pentru liniile 1 și 10 dintre stațiile Pod Grozăvești și Bd Iuliu Maniu este finalizată în procent de 95%. Chiar dacă catenara este montată provizoriu imaginea este una mai mult decât plăcută pentru că nu mai e mult până departe, constructorul are termen de finalizare al...
În a 2-a jumătate a lunii martie STB a primit un control neașteptat al ANPC ca urmare a sesizărilor călătorilor cu privire la interioarele insalubre din mijloacele de transport în comun. În ziua de 22 și 23 martie STB a circulat cu parc redus de vehicule din cauza inspectorilor ANPC și am crezut atunci că vizita neanunțată a ANPC'ului, va...
Dacă anul trecut s-a reușit cu mari sacrificii realizarea prototipului V3A-93-CH-PPC #4014, 6 luni mai târziu, cu aceleași sacrificii se pregareste predarea către depoul Alexandria al tramvaiului V3A-93-CH-PPC #224. Din cauza lipsei de finanțare începute de mai bine de 2 mandate de primar general al capitalei, a dezordinii din cadrul...
Odata cu introducrera in programul de circulatie de catre Transferoviar Calatori al automotoarelor VT 643 pe ruta metropolitana Bucuresti Nord - Aeroport Otopeni, parca ti-e mai mare dragul sa faci o iesite scurta din capitala. Pentru prima oara(sau a 2-a) vedem in Romania material rulant feroviar folosit strict pe ruta pentru care a fost proiectat...
Primăria Capitalei deblochează timid modernizările de V3A-CH PPC și V3A-CA 2010 în cadrul STB-URAC
Astăzi venim cu vești bune dinspre STB SA care va continua la URAC proiectele de reparații capitale și modernizare a tramvaielor V3A, proiecte încetinite în ultimii doi ani, dar care trebuie continuate, mai ales că specialiștii de la URAC au adus o serie importantă de îmbunătățiri a proiectelor odată cu începerea reparațiilor capitale la tramvaiele...
Tramvaiul V3A-93-CH-PPC #4014, primul tramvai realizat în noua schemă de vopsire a STB SA, a revenit pe traseu pe linia 41, după câteva săptămâni de absență. Acesta a fost vandalizat de așa numiții "artiști urbani" care desenează cu grafitti, mai pe scurt vandalizează, constant, mijloacele de transport în comun din capitală. Aceștia profită de...
Propunere pentru STB/TPBI: modificarea traseului liniei 8, mult mai rentabilă decât anularea ei
Chiar dacă timpul trece, să știți că noi nu uităm. Acum ceva timp, 7 martie 2019, STB-ul în vremea fostei administrații se elibera un comunicat de presă în care scria faptul că liniile 8, 35, 42 și 56 vor fi anulate sub pretextul îmbunătățirii eficienței, creșterea vitezei de circulație și sporirea încrederii populației în acest mijloc de...