Din cauza unui ordin de ministru, sezonul estival 2023 a fost sub cele mai pesimiste așteptări, lipsa ofertelor comerciale și uniformizarea tarifelor la rang de IR a făcut din nou mașina personală mai rentabilă decât trenul!
OPERATORI TRANSPORT FEROVIAR CĂLĂTORI
Dacă în anii precedenți operatorii din turism abia mișcau o bidinea și o renovare undeva târziu prin luna iunie, să știți că anul acesta toți s-au mișcat mai repede, și cam de prin aprilie vedeam prin drumurile avute la Mangalia cum litoralul prinde viață mai repede ca niciodată, singurul OTF privat care a percutat ca în fiecare an fiind Regio...
Dragi prieteni feroviari și nu numai, pentru prima oară în...să zicem 8 ani sau chiar 9 ani..., mersul trenurilor spre litoral suferă modificări importante în dreptul Operatorilor de Transport Feroviar (OTF) privați la capitolul tarife.
Transferoviar Călători, operator privat cu sediul în Cluj-Napoca, achiziționează automotoare Alstom Coradia LINT modelul de 41 metri, automotoarele fiind produse în anul 2007. Acestea au o viteză maximă de circulație de 120 km/h, transportă 120 călători, dotare cu aer condiționat, sistem de informare al călătorilor și Wi-Fi. Primele 3 automotoare...
Dragi prieteni feroviari și nu numai, ieri am văzut pe site-ul SOFTRANS SRL actualizarea cu noile trenuri aflate în circulație din 11 decembrie 2022 iar astăzi venim cu primele concluzii!
Într-o perioadă în care serviciile oferite călătorilor de OTF de stat au ajuns la un minim istoric, dacă vorbim despre starea tehnică a locomotivelor și a vagoanelor, numărul vagoanelor apte de circulație sau serviciile de calitate și confort, CFR Călători încearcă să resusciteze pentru a 2-a oară în ultimii ani, trenurile InterCity.
Despre Transferoviar Călători am vorbit ultima oară prin iulie parcă, atunci când am mers cu ei pe Constanța-Mangalia și retur.
Un drum de seară pe Constanța - Mangalia și retur cu legenda VT 614: MAN SE Uerdingen Waggonfabrik
Într-o lume în care viața noastră este controlată din ce în ce mai mult de dispozitive "deștepte" iar dependență de încăperi cu pereți de sticlă/beton și climatizare controlată, nu mai permit creierului să-și dorească să fie altundeva(natură) nici măcar în timpul liber, RE 10083/10084 Buzău-Constanța-Mangalia și retur este un tren viu care te...
După ce la sfârșitul lunii iulie am avut parte de o experiență nu prea plăcută cu IR 1681 București Nord - Constanța - Mangalia, săptămâna trecută am zis să testăm altă varianta sau variante pe aceeași ruta și am ales RE 11681 + RE 10083 și RE 10084 + RE 11682!
Dragi prieteni feroviari si nu numai începând de mâine aveți ocazia pe rutele operate de Softrans SRL să vedeți noua colantare a EMU 001. Schimbarea de cromatică este binevenită pentru că în ultima perioada EMU 001 nu prea mai era conform la capitolul estetică, numărul mare de km parcurși zilnic, între 750km și 850km în funcție de ruta și timpul...
Astăzi publicăm un articol despre care nu ne face plăcere să-l scriem dar este parte din realitatea cotidiană. După ce au investit peste 12mil euro din fonduri proprii și linii de credit, Softronic Craiova s-a văzut în 2022 în fața realității mai puțîn plăcute ale societății în care trăim.
Prin decizia nr. 1/ 31.03.2022 pentru soluționarea plângerii Transferoviar Călători SRL formulată împotriva Companiei Naționale de Căi Ferate "CFR" SĂ referitoare la procedura de alocare de capacitate pe ruta București Nord - Aeroport Henri Coandă T1, pentru planul de mers 2021-2022, Transferoviar Călători primește încă 12 trase de la CFR...