DIVERSE ARTICOLE

DIVERSE ARTICOLE DIN LUMEA FEROVIARĂ ȘI NU NUMAI...

 

Dragi prieteni feroviari și nu numai, recent am văzut pe site-urile web un exemplu de bună practică, în timp ce România anulează și suspendă pe bandă rulantă licitații din fonduri europene nerambursabile, Polonia își protejază industria feroviară și anunță cum PKP InterCity achiziționează de la PESA 16 locomotive serie SU160 Gama Marathon hibride...

Dragi prieteni feroviari și nu numai, astăzi vorbim despre licitația lansată de Autoritatea pentru Reformă Feroviară cu obiectivul de "achiziționare a 12 automotoare electrice cu alimentare cu pile de hidrogen" și vorbim despre Alstom Coradia iLint, singurul tren fabricat până acum care funcționează cu pile de hidrogen. Mai există o variantă...

Calea ferată 219 Vâlcele - Râmnicu Vâlcea, este una dintre cele mai impresionante lucrări de infrastructură din România. Avem două tuneluri: Gibei (2.250 m, unul dintre cele mai lungi din țară) și Ploștina (1.910 m), trei viaducte mari: Topolog (1.440 m, cel mai mare din țară cu înălțimea maximă de 50 m), Samnic (540 m) și Samnicel (270 m), precum...

În urma discuțiilor avute în cadrul comunității, consultarea publică lansată de Autoritatea de Reformă Feroviară asupra alegerii schemei de vopsire pentru viitoarele rame electrice alături de sondajele realizate de România Feroviară, trasează 2 direcții de viziune/perspectivă asupra design-ului. Perspective care se reflectă chiar și în viață...