DIVERSE ANALIZE
DIVERSE ARTICOLE DIN LUMEA FEROVIARĂ ȘI NU NUMAI...
Locomotivele Softronic TransMontana au preluat și tracțiunea trenurilor cu cherestea din Suedia
Locomotivele Softronic TransMontana au preluat în Suedia tracțiunea trenului Holmen de cherestea cu "celebrele" vagoane "Golden Bullet"
Analiză detaliată EMU Alstom Coradia Stream intrată în serviciul comercial pentru CFR Călători
Dorim să facem precizările că acest articol nu este o denigrare, ci doar o simplă prezentare a realității. O realitate pe care, în cazul Alstom Coradia Stream vă lăsăm pe dumneavoastră, cititorii noștri, să vă exprimați în comentarii, după citirea articolului. Mulțumim!
Scurtă analiză a investițiilor din fonduri europene în sistemul feroviar din România și beneficiile acestora
Sezonul estival 2024 a fost al 2-lea sezon consecutiv cu scădere al traficului de călători spre stațiunile de pe litoralul românesc!
Rama electrică achiziționată de Astra TransCarpatic își continuă liniștită testele pe căile ferate din România pe relația București Nord - Brașov și retur. Cred că sunt deja mai mult de 4 săptămâni de când acest EMU aleargă zi lumina pe ruta mai sus menționată pentru a acumula kilometri necesari autorizării.
Această statistică a fost făcută publică într-un articol de către DG de la ARF dar din păcate nu mai găsim articolul că să putem prelua link'ul cu declarația. La cum arată gradul de încărcare al trenurior, cifrele nu sunt departe de realitate.
Monitorizare circulație linia 102: Încrucișare trenuri numai în Comana ca pe vremea Regelul Carol I
Gara Comana era 1869 de importanță strategică, construită în cel mai pur stil englezesc (tip central, înconjurată de 2 linii), doar aici trenurile puteau încrucișa și locomotivele să alimenteze cu apă. În 2024 la aproape 155 de ani de la darea în circulație a liniei 102, din cauza neputinței gestionarului de infrastrucrura care e orice numai...
Dragi prieteni feroviari și nu numai, astăzi continuăm cu Linia 102 și constatările triste pe care am ajuns să le facem în fiecare zi pe secție. Pentru o linie care a fost închisă timp de aproape 19 ani, nu mică ne-a fost mirarea când am văzut cum vin oamenii la tren pe relația București Progresul - Giurgiu!
Sezon estival 2024: Trenuri puține/scurte și litoral de weekend cu servicii mediocre la preț premium
După 2 incursiuni pe litoral în 2 perioade foarte aglomerate, 1 Mai/Paștele Ortodox și Rusalii, putem spune că deja avem o imagine destul de limpede dacă vorbim despre serviciile feroviare și cele din turism pe litoral!