Povestea de succes dintre Softronic și Green Cargo este ceva firesc și normal pentru o țară civilizată cum este Suedia!
DIVERSE ARTICOLE
DIVERSE ARTICOLE DIN LUMEA FEROVIARĂ ȘI NU NUMAI...
Curtea de Argeș este un municipiu din județul Argeș, Muntenia, România, format din localitățile componente Curtea de Argeș (reședința) și Noapteș. Curtea de Argeș a fost prima capitală a Țării Românești și păstrează cele mai importante edificii bizantine de pe teritoriul României, printre care se numără Biserica Domnească, monument de secol XIV...
Dragi prieteni feroviari și nu numai, astăzi avem un curs de istorie feroviară din România și nu numai. În ziua de 7 septembrie 1869 la orele 10:45, din Gara Filaret a plecat primul tren spre Giurgiu. Trenul l-a avut ca pasager pe însuși Principele Carol I, care astfel și-a îndeplinit cuvântul dat în fața supușilor săi, acela de a nu...
Pentru că subiectul în cauză prezintă un foarte mare interes, astăzi încercăm să mai limpezim puțin apele cu câteva simulări de trenuri și tarife + intervale orare pe relația Ruse - Aeroport Henri Coandă (Otopeni) via Comana.
Clarificări necesare asupra viitorului tren Ruse - Aeroport Otopeni via Comana de pe Linia 102
Dragi prieteni feroviari și nu numai astăzi, venim cu câteva clarificări legate de subiectul trenului Ruse (BG) - Aeroport Otopeni (RO) via Linia 102: Giurgiu - București Progresul. Subiect apărut încă de anul trecut și preluat de către presa din România.
Dragi prieteni feroviari și nu numai, astăzi facem o scurtă recapitulare cu cele mai importante titluri din 2023 de pe site'ul România Feroviară, nu dăm premii de excelență ci doar reamintim cele mai importante subiecte feroviare de bun simț în viziunea noastră:
Dragi prieteni feroviari și nu numai, astăzi răsfoim puțin scurta istorie modernă a ramelor electrice multiple produse în Softronic Craiova. Undeva acum 10 ani de zile în hala CMF (Confecții Metalice Feroviare) din Softronic Grup Craiova se realiza prima sudură și se punea primul șurub al unui nou proiect dezvoltat în Softronic și anume EMU 001.
Dragi prieteni feroviari și nu numai, am reușit să analizăm pe repede înainte amenajarea interioară a ramelor electrice produse de Alstom și achiziționate de ARF (Autoritatea pentru Reformă Feroviară) iar concluziile sunt mai mult decât dezamăgitoare...
În octombrie 2022, analizam împreună și ajungeam la concluzia că doar 2 locomotive din piață se încadrează în caietul de sarcini realizat de ARF (Autoritatea pentru Reforma Feroviară) în cazul licitației de achiziție a 16 locomotive noi pentru România.