Softronic Craiova livrează în Suedia locomotivele TransMontana 067 (Mb 4017) și 068 (Mb4018) [RO/EN]

23.11.2022

RO:

Softronic Craiova livrează în Suedia locomotivele TransMontana 067 (Mb 4017) și 068 (Mb4018), urmând ca  în 2023 încă 4 locomotive produse în Softronic să ia calea Suediei (nu neapărat în ordinea prezentată mai jos):

076 - S-GC Mb 4019
077 - S-GC Mb 4020
078 - S-GC Mb 4021
079 - S-GC Mb 4022

Pentru anul 2023, Softronic Craiova intenționează să producă 11 locomotive, care sunt toate contractate, iar din 2024 se va ajunge la o producție de 12 locomotive pe an, producție care se va menține și în anii următori datorită cererii ridicate pentru locomotivele TransMontana.


Pentru eficientizarea transportului feroviar de mărfuri, din ce în ce mai mulți operatori feroviari caută locomotive cu forță de tracțiune ridicată, intervale mari pentru revizii, fiabilitate dovedită, altfel spus locomotive cu grad înalt de disponibilitate. Toate aceste criterii indică un cost redus de operare și eficientă ridicată raportat la costurile de transport, acolo unde Softronic TransMontana excelează.

EN:

Softronic Craiova delivers TransMontana locomotives 067 (Mb 4017) and 068 (Mb4018) to Sweden, 4 more locomotives produced at Softronic will go to Sweden in 2023 (not necessarily in the order presented below):

076 - S-GC Mb 4019
077 - S-GC Mb 4020
078 - S-GC Mb 4021
079 - S-GC Mb 4022

For the year 2023, Softronic Craiova intends to produce 11 locomotives, all of which are contracted, and from 2024 it will reach a production of 12 locomotives per year, production that will be maintained in the following years due to the high demand for TransMontana locomotives.

In order to make the rail transport of goods more efficient, more and more operators are looking for locomotives with high tractive force, laps for long overhauls, proven reliability, in other words locomotives with a high extend of availability. All these criteria indicate a low operating cost and high efficiency compared to operating costs, where TransMontana excels.

Surse foto: România Feroviară / Softronic Craiova