Opinie: Cum au pierdut CFR Călători peste 20.000 călători în primele 4 luni din 2025 pe linia 102 București Progresul - Giurgiu?

11.04.2025

Astăzi facem împreună un simplu exercițiu de matematică prin care vedem cum "managementul performant" de la compania de stat a "eficientizat" Mersul Trenurilor și încasările pe linia 102 București Progresul - Giurgiu!

După ce în Decembrie 2024 chiar ne bucuram când am văzut cum mersul trenurilor chiar a fost echilibrat și eficientizat foarte bine de CFR Infrastructură și ARF (Autoritatea pentru Reformă Feroviară), Linia 102 devenind foarte atractivă pentru navetiști (sursă constantă de venit în cursul săptămânii) și turiști în weekend, iar în Ianuarie 2025 cineva "rupe filmul"!

După ce s-au investit peste 100 milioane de euro pentru redeschiderea circulației pe Linia 102, aceasta fiind închisă aproape 19 ani din cauza prăbușirii podului peste râul Argeș din cauza inundațiilor din localitatea Grădiștea, CFR Călători decide să anuleze 43% din trenurile de pe secție de Luni până Vineri și 57% în weekend!

Pe înțelesul tuturor, CFR a scos din circulație în medie cam....1.000 locuri pe zi, dacă calculăm gradul de ocupare al trenurilor, asta înseamnă undeva la 20.000 călători care nu au mai circulat cu trenul pe linia 102! Nu stăm să calculăm la "milimetru" pentru că nu are rost, chiar am lăsat de la noi mai mult......

Nu facem poliție..... doar ne-am exprimat o opinie care la nevoie poate fi susținută cu dovezi, am mai publicat noi trenuri pline in gara București Progresul, cred că, dacă ne chinuim, găsim prin telefoane și câteva filmări dar nu este frumos să se ajungă la asta...

PS: Nu cunoaștem date concrete cu privire la efectele "eficientizării" produse până în momentul de fata.....

Voi ce părere aveți?


Surse foto & text: România Feroviară