Când comunitățile locale se mobilizează (fac sesizări unde trebuie) și nu se plâng doar pe internet, situația se schimbă greu în bine...
![](https://44bcc7e379.clvaw-cdnwnd.com/d6be7d3900eaa63fd00a5f8f87e33cb8/200000837-1647716479/279769046_4848219591954016_8591100738419439309_n.jpg?ph=44bcc7e379)
Un exemplu că se poate
și la calea ferată! În imagine și videoclip, Trenul Regio 5626, Putna -
Suceava, format din 3 vagoane de clasă într-o frumoasă zi de 1 Mai.
Cândva considerată "neprofitabilă", "ineficientă" și alți termeni scriși
dintr-un pix sau pe o tastatură la nivel "macro", iată că efortul
cumulat al autorităților, al organizațiilor de profil, al cetățenilor,
al Bisericii au convins mai-marii căilor ferate ca la Putna să circule
trenul!
Chiar și în format locomotivă + 3 vagoane, peste 200 de călători
pot ajunge cu CFR Calatori
în siguranță în Suceava.
Cum spuneam, un exemplu pentru o rută secundară care a "renăscut din cenușă" și care a învins prejudecățile și lipsa de empatie a unora care încă mai văd calea ferată ca o "Cenușăreasă". 1 Mai 2022
https://www.youtube.com/watch?v=v0epIceCAy4
Sursa foto, video si text: ing. Mihai Tudosa